مصاحبه آرشیو خبر ها
از بازیکنانم ممنون هستم ; به سوی موفقیـت

از بازیکنانم ممنون هستم ; به سوی موفقیـت

آنتونیو کونته امروز توانست جایزه بهترین مربی سری آ در فصل گذشته را کسب کند و در عین ِ حال بسیاری از بازیکنان ِ او در تیم منتخب ِ سری آ هم بودند .

مربی ایتالیایی یووه اعتقاد دارد که بازیکنان ِ خوبی که دارد ، او را در کسب این عنوان کمک کرده است .

" من از همه بازیکنانم ممنون هستم . 2 فصل ِ خوب در سری آ ، نتایج ِ مثبت و بازگشت ِ روحیه برای تلاش و جنگندگی . این فصل هم در حال ِ ادامه دادن ِ کارمان هستیم و بسیار خوشحالم که با چنین بازیکنانی کار می کنم "

" من موفقیت هایی که کسب کردم را مختص ِ خودم نمی دانم و از کار کردن با این بازیکنان بسیار خوشحالم . خوشحالم که من با اطمینان از بازیکنانم می گویم و بازیکنانم هم خواسته های مرا انجام می دهند . بودن در کنار آن ها افتخار و لذتی بزرگ است "

" از ابتدای آمدنم به یوونتوس تلاش کردم که چیزهایی را تغییر دهم . یا بهتر بگویم ; تلاش کردم که تیم را به آنچه که بود بازگردانم . از ابتدا برای پیروزی و قهرمانی تلاش کردیم در ادامه کار هم به همین شکل ادامه دادیم "

" این فصل هم هنوز در حال تلاش هستیم و برای کسب سومین اسکودتو نقشه کشیدیم . مطمئنا هنوز هم برای بهتر شدن کار خواهیم کرد ، نقاط ِ ضعفی که داریم را پوشش می دهیم تا در همه رقابت ها مدعی باشیم . اما فکر می کنم که در کل عملکردی خوب و شایسته تقدیر داشتیم "

کونته ادامه می دهد " فصل هنوز تمام نشده و این چیزی است که مُدام آن را می گوییم . این فوتبال است و اینجا با یک اشتباه ممکن است تلاش های زیادی از بین برود ، پس نمی خواهیم در انتها نا امید و پشیمان باشیم . به خوبی می دانیم که راه ِ سختی در پیش داریم مخصوصا زمانی که رُم و ناپولی در تعقیب ِ ما هستند "

" این 2 تیم ، فوق العاده قدرتمند هستند ، فاصله خوبی داریم و همچنان با اراده و انگیزه فراوان راهمان را برای قهرمانی و اثبات ِ قدرتمان ادامه می دهیم "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: